2013年7月28日 星期日

出發前的準備


         大家好!!
         原本今次係想問日本之旅的事,但是唔講一D嘢,我又覺得好似講D唔講D咁,所以今次再講多少少廢話,請大家容忍一下。(老人家就係咁多廢話啦!!)
         今次因為得一條友去日本東京,驚唔認得路,所以係出發果陣去搵下一D租WiFi的公司,發現現在真係有好多選擇,開頭搵到一間價錢唔錯的店舖,不過佢要我太早俾錢先可以借,所以唔幫襯佢,後來都係搵間大間又唔係好貴的公司去租(其實我睇咗咁多間,間間差唔多價錢),跟住用電話聯絡,肯定係出發之前有機可以借,跟住就入數去佢地account,第二日攞半日假去攞機,果間公司都唔錯,叫維X數據的公司(你地想知數據,就上網搵啦! 唔太難搵)。  
        我用過速度唔錯,不過唔係度度都可以收到4G訊號,後來得知,原來佢地4G唔係度度都收到,所以你地想租,就要留意啦!!謂返我少少comment先,果舊嘢好細舊,不過大家你地用果陣,千萬唔好放係褲袋裹面,因為果舊嘢真係好熱吓!!辣親大家就唔好啦!!所以我會放係背囊入面,用果陣先開着。我試過長期開着,佢地舊嘢可以用到大約十個鍾左右,足夠大家一日旅程,如果大家怕唔夠電的話,你可以同佢地借舊後備電又或者自己買舊後備電(我就決定買後備電,因為我唔只叉佢果舊,仲有其他嘢要叉)。
         跟住緊係搵吓有咩app好用啦,我會推薦兩個app俾大家,第一個係叫"Y!乗車案內",這個app主要係教你乘搭佢地果邊鐵路,因為日本果邊鐵路都幾複雜吓,有咗喱個app就可以跟住佢plan好的路線去乘搭日本所有鐵路,不過喱個app只可以俾日本apple store要搵得到,所以你自己要有日本account先好呀!!首先係要你輸入左你要去鐵路站名稱,有D地方名可能要輸入日本先認得,例如迪士尼果個車站,你地就要上網去做copy and paste,喱個app就有三個選擇俾到你,第一個叫"早到着時刻順",喱個意思係解用最少時間果班車,跟住第二個選擇係叫"楽乗り換え回数順”,係解轉車次數最少,第三個係叫"安料金の安い順",係解作用錢最少的乗車方案。第二個app係叫"日文旅行會話",佢係係免費的,不過內容一D都唔差,差唔多你有機會用到嘅日文都包含哂,你用手指指住佢來用係可以,真係好方便!!






沒有留言:

張貼留言